Splošni pogoji – Apartma na vasi

Prave stvari, se deli

Splošni pogoji so sestavni del poslovanja pri oddaji rezervacije na daljavo ali osebno. Prav tako vsebujejo pogoje namestitve, uporabe in spoštovanje hišnega reda.

REZERVACIJE

Pri rezervaciji osebno ali posredno skleneta naročnik in ponudnik nočitev Apartma na vasi, pravno razmerje glede na sklenjene dogovore. Praviloma dogovor poteka v pisni obliki preko e-pošte, SMS sporočil, izjemoma je lahko tudi ustni dogovor, če gre za zasebno rezervacijo. Na podlagi dogovora o storitvi se pošlje naročniku ponudbo preko elektronske pošte za plačilo vsaj 30% vrednost storitve. PRAVNE OSEBE v celoti poravnajo storitev pri rezervaciji. Z nakazilom/plačilom dela ali celotne storitve, se šteje, da je pogodba sklenjena in naročnik sprejme ponudbo v skladu s splošnimi pogoji. Dokler naročnik ne plača ponudbe, rezervacija ni potrjena. V času poletne sezone je praviloma čas za nakazilo dela ali celote, dva delovna dni, izven sezone pa 7 dni. Čas za potrditev rezervacije bo jasno označen na ponudbi.

Sprememba rezervacije je možna le po predhodnem dogovoru s ponudnikom.

Po prejetem plačilu/akontacije je sklenjena pogodba, ponudnik pa je zavezan glede na termin, poskrbeti za nočitev pod vsemi navedenimi pogoji. V primeru odpovedi rezervacije s strani naročnika, si ponudnik pridržuje pravico zadržati že vplačani del v odstotkih, glede na čas, pred pričetkom letovanja:

  • več kot 30 dni pred pričetkom najema – 25%
  • 29 do 08 dni pred pričetkom najema – 50%
  • 07 do 00 dni pred pričetkom najema – 100%

Več časa imamo za ponovno zapolnitev stornirane namestitve, višji znesek vam lahko povrnemo. Vsem naročnikom svetujemo, da svoje počitnice zavarujejo pri zavarovalnici v primeru bolezni ali drugih primerih. Hvala za razumevanje.

PLAČILO

Glede na način rezervacije in prejete akontacije, se storitev plača v celoti na dan prihoda oz. pred pričetkom. Možno je tudi mesečno plačevanje po obrokih do prihoda. Način plačila je lahko v gotovini, plačilo na bančni račun, plačilo s kreditno kartico ali PayPal plačilo.

Osnovni podatki za plačilo:

  • Poslovni račun: prejemnik; AINVEST d.o.o., naslov; Parecag 75, 6333 Sečovlje; bančni račin; LT46 3500 0100 1652 1603, SWIFT: EVIULT2VXXX, naziv banke; Paysera
  • Plačilna kartica: prosim sledite tej povezavi – MasterCard, AmericanExpress, VISA, Diners…
  • Plačilo s PayPal: se prijavite v svoj PayPal račun in pošljete plačilo na info@ainvest.si
  • V gotovini: neposredno pred pričetkom najema.

STORITEV

Računa se najem apartmaja (nočitev) na dan. Cene so objavljene na strani kjer je obrazec za rezervacijo. Cene so vezane na določen termin. Vključena je posteljnina, najmanj dve brisači za gosta. Prav tako so vključeni ostali stroški: elektrika, voda, odvoz smeti, ogrevanje ali hlajenje, uporaba interneta in televizije. Po vašem odhodu se opravi temeljito čiščenje.

Turistična taksa je obvezno doplačilo na dan prihoda. Cena je sprejeta po občinskem odloku glede na kraj nočitve. Odrasli plačajo celotno takso na dan, za rojence in rojenke od 7-18 let se plača 50% osnovne cene. Rojenci in rojenke do 7. leta so oproščeni plačila.

Dodatno vam nudimo možnost najema žara, koles ali sup-a. Najem se lahko dogovori naknadno.

REKLAMACIJE

Reklamacije v primeru pomanjkljivih storitev ali storitev neustrezne kvalitete, morajo biti obvezno podane takoj na licu mesta. V primeru, da bi lahko bila reklamacija glede na vsebino rešena na kraju samem, uporabnik pa ni grajal napake v času bivanja, se šteje, da se je gost strinjal s tako pomanjkljivo opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejše pritožbe. Reklamacija mora biti utemeljena. Višina odškodnine je omejena z vplačanim zneskom aranžmaja.

HIŠNI RED

  • Na dan rezervacije lahko najem pričnete od 13:00 ure dalje.
  • Na dan odhoda vam je najemnina namenjena do 10:00 ure.
  • Prenočevanje neprijavljenih gostov ali živali, ni dovoljeno.
  • Od 22:00 do 6:00 ure je sicer čas za počitek. Kljub temu lahko imate zabavo, ki ne izstopa ekstremno iz svojih okvirjev.
  • Prosimo, da ne poškodujete prostorov in ne odnašate nameščene opreme ali inventarja.
  • Nosilec najema odgovarja za škodo, ki je nastala po njegovi krivdi ali po krivdi tistih, za katere odgovarja in tistih, ki ga obiščejo.
  • V prostoru je prepovedano kajenje! Dim trajno poškoduje pohištvo in ostale stvari v prostoru. Čiščenje pa je zelo oteženo. Hvala za razumevanje.
  • Uporaba grelnih in kuhalnih naprav je na lastno odgovornost. V prostore ni dovoljeno vnašati drugih naprav, ki imajo večjo obremenitev električnega omrežja. V primeru nejasnosti so navodila pri uporabi naprav, za dodatno nas povprašajte.
  • Nahajamo se v mirnem in varnem naselju pa vendar, za morebiten vlom ali poškodbe na vozilu ne odgovarjamo.
  • V primeru kršitev hišnega reda se izvajajo ukrepi kot: opozorilo, prepoved vstopa ali odstranitev iz prostorov. V primeru namerno povzročene škode, se naredi zapisnik in preda v obravnavo.
  • Vse ostale informacije lahko pridobite na samem mestu 24ur/dan.
  • Pridržujemo si pravico do spremembe hišnega reda.

Zadnja sprememba: 14. november 2024